Första egna lägenheten

Hej! 

I fredags fick jag och D tillgång till våran nya lägenhet. Visst vi bor tillsammans sedan 2år tillbaka men detta blir vår första helt egna lägenhet tillsammans som vi faktiskt äger tillsammmans också. Den lägenheten vi har sedan innan är en hyreslägenhet och det är endast D som står på kontraktet så jag är endast inneboende brukar jag säga, med glimten i ögat. 

Men ja, så hela helgen har gått åt till att renovera och vi är minst sagt i full gång. Vi ska måla om taket och väggarna, lägga nya golv, lacka köksluckorna och byta handtag innan vi flyttar in. Så vi vet vad vi gör om kvällarna de närmaste 2-3 veckorna. Men bra blir det! 

Lägenheten efter lite påbörjad renovering. 

Kommentarer
Postat av: Cykelfröken

Spännande... Bjuder du på cykelfika där i vår?

Svar: Givetvis gör jag det Eva, då kan jag även bjuda på supergoda rawbrownies som är ett nyttigare alternativ :)
stayfitwithfanny.blogg.se

2015-02-23 @ 18:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback