Hemjobb

Hejsan! 
 
Har haft 2 dagar "ledigt" från jobb. Men det har varit mycket hemjobb, mycket pappersarbete och småsaker som skulle ha fixats under sommaren som inte hunnits med. Så ibland är det bra att inte ha så mycket inbokat. 
 
Nu är det klart, bestämt och bokat att det blir gruppträningar för deltids brandmännen här i Gimo och det ska verkligen bli roligt och utmanande. Alltid roligt att få nya grupper även om jag vet och känner till dem flesta är det alltid roligt att träffa folk i träningssammanhang. Även om jag är den som ska motivera och inspirera så får jag så mycket inspiration och motivation till min egen träning när jag håller gruppträningar. Man ser hur alla kämpar på utifrån sina egna förutsättningar och det gör inget om man är i lite olika nivår för alla i grupperna accepterar varandra och puschar på varandra. Helt klart en underbar känsla! 
 
Känner på mig att det här kommer att bli en bra höst! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback