Balkong fix

Hej! 

I år bestämde jag mig för att gå all in på balkongen. Ville ha en riktig mysig hörna för att kunna både ligga och njuta i eftermiddags solen med en härlig bok och för att kunna ha trevliga sena sommar kvällar med mina fina vänner. Så igår var det dags att få upp allting. 

Nu är det lite små saker kvar att fixa men annars är det mesta klart. 

Blev så nöjd! 


Ska erkänna att jag fått ganska mycket hjälp av Dennis som både har lagt trall på golvet, byggt möblerna, sågat rundstav och satt upp spaljé. Och även min syster som har hjälpt mig sytt vindskyddet och kuddarna. 

Nu hoppas jag bara på att det ska sluta regna och bli massa sol i sommar så jag kan njuta av min fina balkong till fullo! 

Ha en trevlig helg 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback