Sommaren vart tog du vägen?

Hejsan! 

Uppdatering om livet kanske. 
Här går tiden så fort så jag knappt hinner med. Har som vanligt många, många, många bollar i luften. Men tänkte berätta lite vad jag gjort den senaste tiden och gör.

Har varit iväg på ännu en qigong utbildning. Var spännande och nu har vi bestämt oss för att starta qigong kurs i höst, jag och Patrick tillsammans. Spännande, så vi ska nu ha en liten info och prova på dag hos oss i Tornvillan, med qigong, en annan som ska hålla hatha yoga och sen föreläsningar av mig, Patrick och Linnea. Den 22 augusti är detta och om någon nu är intresserad och vill va med ring mig direkt och boka din plats! 

Har även bestämt mig för att springa tjejmilen tillsammans med en mycket bra vän och vår hare Marina. Så ligger i med löpningen för tillfället, såklart sabbades det med en överansträngd vad och en förskylning. Men är igång nu igen! 
Känslan igår efter löpningen, aldrig svettats så mycket någonsin. 


Sen närmar sig CHEK Exercise Coach med stormsteg och måste bli klar med korrespondens kurserna ASP. Har 1,5 kvar skulle man kunna säga. 
Kämpar på


Annars så jobbar man på som vanligt. Lever drömmen och njuter till fullo. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback