Världens lyckligaste tjej!

Idag är jag så himla glad så det är helt galet. Ett års slitande, pluggande och nötande har precis lönat sig, big time! 
 
Fick ett efterlängtat mejl idag om att jag är färdig STAC Elittränare! Drömmen har slagit in och plötsligt blev min värld betydligt mycket ljusare, faktiskt helt skinande. Absolut bland de bästa dagarna i mitt liv. 
 
Jag ber om ursäkt till er café gäster som befann er på Bettans hembageri när jag fick mitt godkännande, det var inte meningen att verka komplett galen det var bara ren och skär lycka som studsade genom hela min kropp. 
 
 
 




 

Kommentarer
Postat av: Eva Blomkvist

Du är så jäkla bra!!!

2014-06-21 @ 22:21:26
Postat av: KaroLina

Stort Grattis Fanny! Så jävla bra du är!

2014-09-16 @ 11:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback