Nytt år, Nya möjligheter

Förlåt kära läsare för otroligt dålig uppdatering under en fruktansvärt lång tid. Detta är inte okej! 
Skärpning Fanny... 
 
Hur som helst är det iallafall nytt år vilket givetvis innebär nya möjligheter. 
I år har även jag gjort nyårslöften vilket jag aldrig gjort förrut eftersom jag tänker att de iallafall kommer att brytas. Inte bara det att jag gjort löften det är dessutom lika som ALLA gör VARJE år, ett träning och mat löfte. Visst jag har kanske lite annat tänk än det flesta när de gör sina löften, jag hoppas det iallafall, för mina löften i år är:
 
- Äta enligt min metaboliska typ. är proteintyp.
Godis, kakor, chips och popcorn är inte med i denna metaboliska typ, så bye bye!
 
- Träna smartare
Detta innebär inte att jag ska träna mer, och inte mindre än jag gjort tidigare. Det innebär bara att jag ska träna smartare, med bättre planering och prioritering. Fokusera på det jag måste göra för att kunna förbättras istället för att nöta sönder mig själv, och hamna i tråkighetslunken. 
 
Hoppas även på att klarar av att hålla detta längre än mitten av februari då de flesta givit upp och det åter är in i sina gamla vanliga vanor. Lite vilja så ska det nog funka.
 
Dags att kila för att kolla JVM finalen. Svergie klarar detta! 
 
 
 
HEJA SVERIGE! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback