Tentavecka

Hej! 

Det är tenta dags på fredag. Jag har börjat plugga ordentligt idag.. Varför är jag ute i sista minuten? 

Jo för att jag har en stor latmask som bor i mig. Men idag gör jag iallafall instuderingsfrågor som är till hjälp inför tentan. Så pluggat hela dagen och sen pass ikväll som vanligt. 

En riktgt lugn dag, som startade med yoga och avslutas med ett stenhårt kettlebell pass för stackars Almo BK. 


Fått för mig att lära mig stå fritt på händer och kunna göra handstand push-up. Övning pågår, sen lördagskvällen. Målet är 2 veckor, optimistist javisst. 

Ha en fortsatt bra dag, kramar! 

Kommentarer
Postat av: Fröken Eva

Du är tokig.....

2014-02-11 @ 18:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback