Torgfesten a la Fanny

Hejsan!

Idag var/är det en av lilla orten Gimos stora dagar, Torgfesten. Fullt med aktiviteter och händelser nere på Gimo city. Detta innebar att det var massor med folk på bageriet, och vi hade öppet lite längre än vanligt. Stressar därifrån hem för att byta om och sedan upp till mamma och pappa för att köra garage träning hos dem. 

Idag var det snabb och effektiv (kettlebell) träning som gällde, så värmde upp ordentligt med mina nya uppvärmningsvanor och sedan var det dags för 7min med 20:an one arm longcycle. Ropade ut mamma för att ha en som räknade och puschade. Det kändes helt okej efter och 20:an börjar kännas lättare igen. Härligt! Jag stod tiden ut och reps antalet blev 62st så tycker det är okej men behöver förbättras. Men än finns det tid. 

Här syns även min älskade racer som har fått stå hela sommaren, sorgligt men sant. Riden räcker inte till!  

Kvällen har spenderats hos M & J med mat och kräftor. Har nu skjutsat upp gänget för att de ska fira torgfesten vidare i Ladan (jag vet, jag bor verkligen på landet) och jag kryper ner under täcket för att titta något avsnitt The big bang theory innan det är dags för mig att sussa. 

Godnatt till er alla! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback