Ute premiär

Hejsan! 

Idag var det dags, såg att det skulle bli toppen väder idag så jag hade bestämt mig för att cykla. 

Sagt och gjort, tog mig ut och kände mig pigg och stark. Bestämde mig för att cykla til harg och tillbaka vilket blir ungefär 30km, kändes som en lagom runda att börja med. Oj så lätt det gick, jag bara flög fram ända tills jag kom till harg och vände. Då slog det om. Medvinden jag hade haft hela vägen blev nu motvind. Usch fy och blä vilken motvind det var. Övervägde fler än en gång att kliva av och gå hem. 

Det posetiva från dagens tur är att jag gjorde min snabbaste mil tid någonsin på 20min. Det negativa är att jag även gjorde min sämsta mil tid. 

Älskar att cykla!  

Ha en bra kväll :) 

Kommentarer
Postat av: Fröken Eva

Bra att du tränar på motvind så du kan dra åt mig på Skandis :-)

Svar: Haha Eva det kan du glömma det är din uppgift :)
stayfitwithfanny.blogg.se

2014-04-03 @ 18:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback