Tisdag

Hej! 

Visst är det spännande att prova på nya saker? Man har en lite konstig känsla i magen, eller egentligen två känslor. 

1. Kul! Göra något nytt, vidga sina vyer. Känslan av frihet osv. 
2. Livrädd, vad tusan gör jag. Vad har jag gett mig in på. 

Dessa två känslor hade jag idag när jag begav mig mot Alunda (Olandsskolan) imorse för att vara vikarie för första gången någonsin. 

Jag hade blivit frågad av min "moster" att hoppa in för att både hon och en kollega var sjuka. Vad gjorde jag på Olandsskolan med mitt taskiga temperament som inte klarar jobbiga barn i längre än 10 minuter, jo jag var faktiskt i köket och agerade ekonomibiträde son det så prydligt heter. (Vilket jag även lärt mig idag)

Ekonomibiträde= mattant. 

Det var skoj, glömde ta kort mör jag var så fint klädd ned köksrock och mössa. Antar för det bästa. 

Aja det var allt för mig, godnatt dov så gott. Vi hörs imorgon <3 


Kommentarer
Postat av: lena

Snälla du! Du skötte dig bra har jag hört!

2014-04-03 @ 16:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback