Tentaplugg

Hej! Har ju som sagt tenta i morgon så tenta plugg hela dagen har det varit, men det har faktiskt gått bra tycker jag. Så lite sista plugg i morgonbitti så sitter den här. För er som inte riktigt har koll på vad jag pratar om nu så läser jag en kurs på distans genom Högskolan Dalarna som heter Anatomi och Fysiologi, som är på en termin. Det som är absolut bäst med att läsa på distans är att jag även kan skriva tentorna på mitt gamla gymnasium eftersom de även är ett lärcentra, så perfekt för att slippa åka! Tips till alla som känner att de vill göra något extra i vår hoppa på en distans kurs och lär er nya saker, kunskap är kul. På kvällskvisten har husmors Fanny vart i farten och gjort ett riktigt storkok med massa köttgryta, nu skulle jag ju vilja briljera med att säga vad det var för bit på älgen som jag gjorde grytbitar av men ärligt talat har inte en aning om vad det var för bit, även fast jag fick en genomgång av alla delar på en älg senast jag var i slakteriet och hälsade på morfar och morbror. Men en god älggryta blev det i alla fall, så mamma om du läser detta tycker jag fortfarande inte att köttgryta är någon hit, men det går att äta (ytterst sällan).

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas bara att de inte var filén du tog lillasyster ;)

Svar: Haha nejdå! Var märkt grytbitar :)
stayfitwithfanny.blogg.se

2014-04-13 @ 11:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback