Underbara Onsdag

Hej alla pigga och glada! 
 
Idag har det verkligen varit en fartfylld dag och den är långt ifrån över. Tidiga mornar är något jag vanligt vis undviker om jag kan eftersom jag är som en zombie på morgonen, men idag var jag uppe med tuppen för att hinna med allt som måste göras innan jag flyger iväg till Ronneby för utbildning imorgonbitti och kommer hem lördag kväll, eller natt som det har varit de senaste gångerna (SJ= otroligt pålitliga).
 
Så idag var det både tvättning, städning, bakning och gardinbyte på schemat för att jag senare ikväll ska upp till sporthallen och hålla två gruppträningspass.
 
Bakning stod på schemat eftersom min käre sambo har bestämt sig för att fylla år och så är det födelsedagsfika som gäller på söndag när jag egentligen bara vill ligga i sängen hela dagen och grubbla över allt nytt jag fått lära mig på steg 3 av Elittränarutbildning, MEN det är inte på frågan eftersom vi ska ha 30 personer på födelsedagsfika och jag har råkat lova att han ska få vilket fika han vill. Det innebar att två sorters kakor och lussebullar har nu bakats sen klockan 9 imorse, samtidigt som jag sprungit fram och tillbaka till tvättstugan. 
 
Hade hoppats på att hinna me ett eget träningspass idag med men det kan jag glömma, precis färdig med allt och ska alldelles strax dags att börja med maten för att hinna äta middag innan jag går upp till sporthallen, får bli lite läsande om perodisering av träning istället. Inte fy skam det heller! 
 
 
 
Min fina lilla arbetshöra, här hemma.
 
 
 
Funktionell Cirkel i Gimo sporthall 18.00-19.00 glöm inte det! :) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback