Valet 2014

Hej! 

Idag är det valdag, jag har använt min rättighet att rösta och hoppas att alla ni andra också gör det. Jag är ingen som har någon koll på politik och är totalt ointresserad, men detta val är viktigt för att inte ge ett främlingsfientligt parti mer makt. Jag hade inte bestämt mig vad jag skulle rösta på utan bestämde mig i valbåset. 

Så snälla rösta ni också! 

Efter röstningen blev det en löptur och det kändes riktigt skönt och lätt att springa idag. Blev 5km i lugnt och bekvämt tempo. 




Nu, dusch, middag, programskrivning och gruppträning med brandmännen. Idag ska dem får öva lite på snabba fötter för att få upp lite puls. 
Kul ska det bli :) 

Ha en bra söndag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback