Cirkelfys med deltidsbrandmännen

Här kommer ett försenat inlägg som var tänkt att dyka upp igår kväll. 

Har som sagt gruppträning med deltidsbrandmännen här i Gimo verkligen superroligt intiativ av dem att anlita mig.igår var det dags för det tredje passet och vi körde funktionell cirkelfys med blandade redskap och övningar för hela kroppen. Vi går två och två på varje station för att man ska kunna heja på varann och puscha varann lite extra. Igår var det dock ojämnt antal.. Aja tänkte jag en får gå ensam det är inte värre än så. 

Men nej, nej, det går inte för sig, då kommer en av brandmännen (givetvis min käre far) på den briljanta idén att jag får hoppa in och vara med också. Jag är ju inte den som är den och säger nej. Så givetvis hoppar jag in och kör passet jag med. Så att hålla koll på tiden, göra övningarna, försöka kolla på alla andra och ropa hejande och puschade till andra funkar, men väldigt flåsig blir man. 

Men absolut skitkul! 

Det var det, ha det gött. Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback