Skandisloppet

Hej!

Idag var det alltså dags, Jag och Cykelfröken skulle gr oss ut på 85km på cykel. Jag erkänner redan från början att jag cyklat för lite men gjorde mitt bästa för att hänga på en alltmer cykel van fröken. 


Vi hann inte långt fören det började spöregna och vi vart dygnsura. Efter 35km när vi kommit till Sigtuna var vi blöta och kalla, vi stannade och fikade i depån och drog sedan vidare. En stretchpaus för min rumpa efter 20km till och sedan var det bara att trampa (trampa/dra) vidare. 

Pip fröken var inte särskilt pipig trots regn och kalla fossingar, det var dock en extra pipig PT som låg på rulle. Vad hade jag att klaga på egentligen? 

Jo, iskalla fötter, långa uppförsbackar och mjölksyralår. 

Men...... Vi klarade det! Jag skrek och svor i Slottsbacken upp till målet men vi klarade det. 3h 20min senare stod vi på toppen av Slottsbacken, trötta, kalla men glada och nöjda. 



Kommentarer
Postat av: Fröken Eva

Vi var bra..... ingen kan påstå något annat.

Svar: Vi var väldigt duktiga tycker jag!
stayfitwithfanny.blogg.se

2014-05-12 @ 19:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback