Cykelsällis

Hejsan!

Igår hade jag och E aka Cykelfröken bestämt att vi skulle cykla ihop för att känna på lite hur vi cyklar ihop tills på lördag när vi ska cykla Skandisloppet tillsammans. 

Jag hade fixat en runda på 50km som jag inte hade cyklat förr men hade fått vägen förklarad för mig. Det visade sig vara en mycket rolig runda och inte alls Upplandplatt. 

E tog täten och drog hela rundan, skönt tyckte jag. Äntligen får jag ligga på rulle och kunna pressa mig själv lite mer än vad jag annars gör. Var riktigt roligt med sällskap och trots lite motvind här och var blev riktigt lyckat! 

Läxan för dagen var att äta mer kolhydrater och ladda med mera vatten inför lördag, dessutom komma ihåg att dricka mera under tiden man cyklar. 


Hörs! 

Kommentarer
Postat av: Fröken Eva

Vi får hojta på varandra.....

2014-05-07 @ 11:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback