Förfrågning

Har fått förfrågning om recept på proteinbollarna jag har lagt ut här. Så här kommer receptet som jag har hittat på en annan blogg men har ändrat lite och gjort on lite. 


Recept:

  • 1 skopa vaniljproteinpulver
  • 1/2 tesked vaniljextrakt
  • 1dl kokosmjölk
  • 50g smör
  • 1-2 dl kokosmjöl
  • Några stycken russin (ta bort dessa om du vill ha lägre kolhydratinnehåll!)
  • 100g mörkchoklad att rulla i. 
  • 2 dl kokosflingor att rulla i
Jag har aldrig haft russin i mina. Har även använt det här receptet när jag gjorde proteinbars, men tycker de blev godast att göra till bollar som jag sedan rullade i smält choklad och kokosflingor :) 

Proteinbollar med vaniljsmak och chokladtäcke. 

Trevlig kväll! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback