Kettlebell comeback

Hej! 

Hoppas alla har en riktigt mysig fredag och att alla bara ligger i soffan och myser precis som fredagar är till för. 

Idag har jag känt mig nästan helt frisk och det är jätte skönt! Det innebar att det även blev fredagsmys/fys som alla andra fredagar. Körde det passet jag egentligen skulle gjort i tisdags men inte blev av eftersom min förskyldning strängt sa ifrån. 

Det var TALC (two arm longcycle), jerk, snatch och lite hip thrust idag. Var inte så hemskt som jag trodde det skulle bli så det var ju faktiskt en härlig överraskning. Men jag undrar när den här axelkampanjen är över? Det värker i mina stackars axlar varje kettlebell pass.  Men antar att detta endast är början. 

En bild på mig när jag tränar OALC 22kg för ett par veckor sedan. 

Här har vi även ett bevis på att jag inte riktigt skött min kost och min cardio som jag ska. Aja dags att ta tag i beach 2014 formen nu. Måste se bra ut på stranden i maj när jag och min käre sambo åker med hans familj till Rhodos. Lääääängtar! 

Ha en riktigt mysig kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback