Träningsfulla måndagar

Måndagar, älskade underbara måndagar. Numera har måndagar blivit en mycket bra dag, har tre gruppträningar och oftast ett par PT kunder oxå vilket betyder mycket jobb och massa insipiration och motivation till egen träning. Dock blev det lite körigt med min egna träning idag så hängde på lite smått i skivstångspasset som jag håller, men sparade krafterna till kettlebellpasset imorgon, som jag har en känsla av att det kommer kännas att man lever, som alltid.
 
Har även fått en otroligt rolig nyhet idag, har blivit erbjuden att cykla Skandisloppet den 10 Maj tillsammans med min föredetta mentor/ nuvarande PT kund. Det var något jag verkligen inte hade väntat mig alls och jag vart otroligt smickrad av att Eva frågade lilla mig. Detta betyder hård körning för Fanny Bylund, cykelmusklerna har legat på hyllan ett tag och om jag ska orka hålla Evas tempo i antingen 85km eller 167km är det bäst för mig att börja trampa, och detta är snarast. Julledighet är bara att glömma. Detta var precis det jag behövde, en extra utmaning i vintermörkret. Vill ha snö nu
 
Glöm inte att kolla in Evas blogg: www.cykelfroken.blogspot.se
 
 
God kväll, alla träningsfreaks! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback