Naprapatbehandling

Det har sina för- och nackdelar med att ha ett samarbete med en naprapat och hänga i samma lokaler. 

Födelar:
- mycket lärorikt, ny kunskap
- någon att skicka sina klienter till
- mycket trevlig och snäll person
- någon att bolla idéer med 

Nackdelar:
- går med på mina idiotiska idéer om akupunktur på mig

Så idag var det dags igen, för att jag ska klara av att cykla på lördag utan smärta så satt Patrick 12st härliga små nålar i min rumpa, idag torterades både höger och vänster sida och dessutom fick SI-leden sig en sväng med. 

Jag skrek som ett litet barn, gjorde i stortsätt en ny aj sång, svettades som jag vet inte vad, grät en smula och förklarade ett antal gånger hur gärna jag ville slå Patrick riktigt hårt just då. 

Nu är min rumpa något öm, men det känns mycket bättre och nu hoppas vi på att det håller i sig tills på lördag. 


Kommentarer
Postat av: Fröken Eva

Så nu är du redo!

2014-05-09 @ 17:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback