Ler fortfarande inombords

Jag lever fortfarande på känslan av att blivit godkänd STAC Elittränare, trots massa regn och iskalla vindar.

Middag och sedan dags för att kasta lite klot. Alltså kettlebells. Idag får det bli garage träning hemma hos mina päron. Det är SM om ca 3 månader och jag har haft ett långt uppehåll för bristande motivation, så nu är allvaret igång.

Under uppehållet har jag givetvis tränat annat både styrketräning och cyklat. Den störta ändringen jag har gjort den här våren är att jag har valt att sköta min egen träning helt på egen hand. Nu är det upp till bevis att man har gjort en bra periodisering fram till SM, eftersom jag har en guldmedalj att försvara.

I veckan hoppas jag på ett efterlängtat paket med diplom och min STAC Elittränar jacka, och dessutom få tillbaka provet och se vart det var man tappa de där 4 små poängen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback