Efter fredagsfys kommer fredagsmys

Hejsan! 

Hoppas alla haft en bra fredag och är taggade inför helgen. Själv har jag en jobbdag kvar, jobbar extra på hembageriet här i Gimo varje lördag för er som inte känner mig, endast 6.30-13.00 så det är skönt! 

Idag va det åter kettlebells på schemat, skönt. Försökte tänka lite på tekniken idag och har kommit fram till vad problemen är så nu blir det en period med lite lättare vikter för att nöta in känslan och tekniken ordentligt, nyttigt tycker jag! 

Haft sådant sockersug ett par dagar, och tänkt på semlor hela dagen. Bästa bakverket som finns enligt mig, men inget sockerfält min del så jag och Moa slängde ihop en proteinbrownie som vi delade på med grädde och kiwi. Det var så värt det! 

Nu längtar jag tills mitt nya ekologiska chokladprotein kommer hem.. Aldrig provat det förr så det ska bli spännande! 



Trevlig helg gott folk! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback