Nya tillskott

Hejsan alla glada!

Har vart en bra vecka med lite allt möjligt att stå i. Har beställt och fått hem lite grejer som jag tänk använda till gruppträningar jag har i höst. För att det ska vara smidigt att ta med sig fram och tillbaka har jag skaffat gummiband och en löpstege. Så ni som går på SKB passen på måndagar och onsdagar fr.o.m. 1 september ni kommer få det riktigt roligt. 
Blev sådana i tre olika motstånd, lätt-stark 

Löpstegen

Dessutom har jag fått hem två par nya fivefingers. Älskade underbara skor. De satt som en smäck och kommer användas flitigt. För er som inte har koll på vad det är, är det barfota skor som är perfekta att träna det mesta i. Alldeles utmärkt att ha både i styrketräning och löpning. Men börja försiktigt annars blir man väldigt öm om fötterna. Stärker upp fötterna och fotlederna och ni kommer känna er stadigare.  

Nya älsklingar, måste ha minst 2 par rosa. 


Blev en liten shopping vecka för mig tydligen, kan behövas det med! 

Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback