Uppskatta Vardagen

Hejsan! 

Idag har det vart en bra dag! Två av mina bästa vänner kommer till mig i Östhammar bara för att träffa mig och luncha ihop, hur underbart är inte det? 

Det är sådan små saker som gör att man uppskattar vardagen lite extra. Jag är den enda av oss som jobbar i Östhammar och bland mina vänner har de flesta flyttat till Uppsala eller liknande och man ses absolut inte lika ofta som förr. Så att bara kunna träffas ett par timmar mitt på dagen och äta lunch tillsammans och ta en fika (för mig bara kaffe) är för mig helt fantatiskt, snacka lite skit och så hur det är med de personer som faktiskt betyder väldigt mycket för en. 

Har ju även hunnit med ett par timmar jobb och nu middag och tvätt resten av kvällen. Få klart lite träningsprogram och plugga, så ser min kväll ut. 

Ha det gott, vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback