Söndag a la Fanny

I morse hände något som aldrig händer en söndagsmorgon. Jag vaknade kl.08.07 och var klarvaken och superpigg. Helt galet, jag har nämligen som princip att söndagar är "sov så länge du vill"-dagar och brukar aldrig innebära att jag vaknar tidigare än 09.30 åtminstone. Men det var en glad överraskning när jag tittade på klockan och insåg att klockan inte alls var mycket. Därför har man hunnit med en hel del idag också.

Blev en riktig mysfrukost tillsammans med Dennis och sedan njuta av morgonkaffet i soffan innan vi åkte en sväng till Uppsala för att shoppa lite till honom. 

Har även hunnit med att skriva ett träningsprogram innan jag hade gruppträning med brandmännen, deras 4:de pass. Alltid roligt att träna grupper men dessa gör mig imponerad alla går verkligen all in för varje övning och ger allt som finns. Det är absolut ingen som går ifrån passet och känner att jag kunde ha gett mer. 

Avslutade med att träna ett snabb pass på gymmet jag också tillsammans med Dennis. För mig blev det ben idag. 

Nu duschen, käka lite och sedan soffhäng innan det är dag att sussa. 

Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback