Sociala medier

Hej! 
 
Nu har vi fått bilderna från fotograferingen vi gjorde i Tornvillansträningsstudio i lördags, mycket fina och användbara bilder. Vi har ett samarbete med en kille som håller på att bygga en hemsida till oss och till den ville vi ha massa fina bilder från lokalen när vi instruerar, screenar och behandlar. 
 
Nu finns även Tornvillansträningsstudio på facebook och jag har i stort sett hållt på hela morgonen med att publicera olika inlägg överallt på både min Stay Fit sida, Tornvillans sida och på min Stay Fit instagram sida. 
Glöm inte bort att följa mig även på instagram! 
 
Dessutom har jag sprungit backintervaller på morgonkvisten usch och fy vad jobbigt, men skönt efterråt. 
 
Tänkte ni skulle få lite bilder sen i lördags, så här kommer dem. 
 
 
 
 
Min personliga favorit!
 
Nu dusch sen Ica för att jag baka tårta till kvällens kettlebellpass, firar 4 år med gruppträningar idag!
 
Ha en bra helg :) 
 

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hej. Fina bilder! Fundera på att gå på passet ikväll men är lite osäker på hur mkt träningen belastar bäckenet? Fick barn för 5 v sen .. Men tänkte att jag bara kunde komma och köra lätta vikter typ 6 kg bara. Vad tror du? Mvh Sabina

Svar: Hej! Jag tycker du ska vänta ett tag till. Bästa är att börja med nedre magmuskeln övningar innan du börjar träna med belastning. Bäckenet behöver stabiliseras igen efter graviditeten. Med vänlig hälsning, Fanny
stayfitwithfanny.blogg.se

2014-09-12 @ 14:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback