Frukostfrallor som blev kvällsfrallof

Hej! 

Jag och min fd. tränare numera klubbordförande, beslutade att jag ska stanna kvar i en tyngre viktklass på SM istället för att pressa ner mig de sista veckorna. Min klubbkompis som skulle hamna i samma viktklass som mig då får gå upp en. Detta är skönt! 

Jag kan äta mer igen och träna med fulla energidepåer. Trots att jag inte behöver gå ner i vikt längre tänkte jag fortsätta med att hålla ni borta från all gluten, laktos och framförallt sockret. Har märkt att min kropp verkligen mår mycket bättre och magen blir aldrig uppsvälld. 

Detta är givetvis ingen nyhet och jag har sagt det förr att man skulle hålla sig borta från dessa livsmedel, men det är inte så lätt alla gånger. 

Igår ville jag festa på det lite med hembakta frallor. Hittade ett recept på en annan blogg som förövrigt har massa bra och goda recept. 

Frallorna blev toppen! Skulle haft i en aning mer salt men annars jättemumsiga. Dessutom super enkla och snabba att göra. 

Detta är allt man behöver 

Receptet finns här: http://56kilo.se/lchf-frallor-a-la-56kilo/

Hoppas ni får en bra dag, jag ska iväg till jobbet, först dricka upp kaffet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback