Torsdags göra

Hej! 

Idag är det fullt upp, tvättat på morgonen och samtidigt skrivit träningsprogram vilket jag fortfarande håller på med. 2 st kvar nu! Hejja mig. 

SKB har även modevisning idag och erbjuder företagare att stå där och marknadsföra sig så att folk kan mingla runt före och efter showen. När en av mina kunder som är mer och arrangerar detta frågade om inte jag skulle passa på och marknadsföra mig så tog jag givetvis chansen att synas lite. Det här med marknadsföring är inte min starka sida (förlåt Eva), även fast jag läste ett helt år med marknadsföring på gymnasiet. Pinsamt jag vet! 

Men det här blir nog kul så jag ska se till att hinna skriva klart träningsprogrammet nu och sen sticka och träna för att hinna göra mig redo tills det är dags att fara iväg till Östhammar igen. 

Så att Eva ska bli lite stoltare över mig kan jag meddela att jag hat lämnat in min deklaration idag med alla bilagor som behövdes, skönt att ha det gjort! Ännu roligare att man får pengar tillbaka i år igen :) 

Fina broschyrer tills ikväll 

Ha en bra dag! :) 

Kommentarer
Postat av: Fröken Eva

Du fixa det själv!! Jag är SUPER stolt över dig!

Svar: Tack Evis! :)
stayfitwithfanny.blogg.se

2014-03-29 @ 16:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback