Tentafredag

Hej! 

Ursäkta mig för sjukt dålig uppdatering. Jag har inga bra bortförklaringar mer än att det har varit mycket jobb och plugg. Alltså inga bra ursäkter alls! 

Hade det hur bra som helst nere i Ronneby på STAC. Känns som hemma när man kliver in i deras lokaler. Lekplatsen för vuxna och defenitivt mitt egna paradis.

Fick tillbaka hemuppgiften vi hade till den här gången och tro det eller ej så klarade jag den! Skönt, var nervös som tusan. 

Aka idag har jag tentat och den är jag ganska säker på gick åt skogen, har inte hunnit plugga så mycket som jag borde och kände mig väldigt osäker på de flesta svaren. Men jag körde på magkänslan och så hoppas vi på att jag klarar mig på den.

Bild från STAC 

Ha en bra dag allihopa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback