Fredagshäng

Hej! 

Det är 5:de dagen på fastan idag och det känns faktiskt förvånandevis bra och jag har äntligen slutat vara hungrig på morgonen. Dock hade jag ju hoppats på att jag skulle tappa lite vikt av att fasta eftersom jag har tävling om 1 månad och ligger lite över min viktklass. Men jag har endast tappat 0,3 kg.. Har alltså 1,3kg kvar till rätt viktklass men det löser sig. Annars får jag helt enkelt köra i en tyngre viktklass, vad gör det egentligen? 


Aja idag är det massa att göra. Måste skriva massa träningsprogram och kolla klart på en föreläsning. Men dd ordnar sig. Det är bara köra stenhårt! 

Ha en bra fredag alla helgfirare! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fastar du????

Svar: Ja, jag kör 16:8. Fastar 16h äter 8h per dygn :)
stayfitwithfanny.blogg.se

2014-03-22 @ 18:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback