Sammanfattning av livet de senaste veckorna

Hej och välkommen tillbaka för mig! 

Har vart helt sämst på att uppdatera om jag ska vara sådär brutalt ärlig. Dagarna har bara flugit förbi och jag har inte hunnit med allt jag velat, därför blev ni stackars läsare drabbade.. Jag ber om ursäkt! 

Sedan sist jag skrev så har det hänt en HEL DEL! 

1. Jag klarade det praktiska provet på STAC, väntar nu på resultatet från den teoretiska som ska komma denna vecka... Nervöst!

 
2. Drog nästan direkt till Arlanda efter jag kom hem från Ronneby gjorde endast ett snabbstopp i lägenheten innan 1 veckas semester på Rhodos med svärföräldrarna plus D:s lillebror. Solade, badade och njöt av livet! 


3. Panikpluggat till 2 tentor i min högskolekurs. 

4. Cyklat tjejvättern med härliga cykelfröken. 

5. Jobbat, jobbat, jobbat. 

6. Firat en av mina bästavänners student! 


Så har livet sett ut den senaste månaden och jag förstår inte vart tiden har tagit vägen! Skärpning av mig nu och jag utlovar minst en uppdateringen om dagen framöver. 

Dagen har iallafall bestått av café jobb idag, jobbar extra nu på sommaren på Bettans hembageri här i Gimo som jag annars har helg jobb på. Dock har jag varnat Bettan om att jag kommer göra om det till ett hälsocafe i sommar, hihi något spännande ska jag nog allt hitta på iallafall! 

Har ni några förslag? 

Kramar/ en frånvarande bloggare. 

Kommentarer
Postat av: Tessi

Proteinbollar! :D

2014-06-17 @ 16:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback