Long time no see

Hejsan alla träningsfreaks där ute! 
 
Jag har haft semester från bloggandet och nästan semester från jobbet. Eller jo jag har haft lite semester från jobbet med men inte lika länge som härifrån. Det har verkligen vart en helt fantastisk sommar med underbart väder och härliga sommarkvällar.
 
Träningen har gått sisådär när jag har jobbat både på bageriet och kvällar i Tornvillan. Men nu är vardagen tillbaka och kettlebell SM närmar sig med stormsteg, just därför trappas kettlebell träningen upp och gym träningen ner. Nu är det tre kettlebells pass i veckan som gäller och sen gym tre pass och en vilodag. Min löpträning hardessutom varit under all kritik och är därför EXTREMT viktig att ta tag i, 8 veckor kvar innan det smäller. 
 
Träningsschema: 
Måndag: Promenad + Kettlebells
Tisdag: Bröst, Armar + Löpning
Onsdag: Pomenad + Kettlbells
Torsdag: Rygg, Axlar + Löpning
Fredag: Promenad + Kettlebells
Lördag: Vila
Söndag: Ben, Bål ev. promenad
 
Semester Fanny i Tylösand. 
 
Ha de gött, hörs snart igen! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback