Chek Exeecise Coach

Hejsan! 

Nu har jag äntligen varit iväg på CHEK Exercise Coach utbildninge och den var fantastisk! 

Även om jag i stort sett redan jobbar med det som kursen gick igenom så är det alltid roligt att gå lite djupare, mer fokuserat och detaljerat. Vi var tyvärr inte så många på utbildningen. Det var jag och två killar till plus läraren, sedan fick en av killarna något familjeproblem och kunde tyvärr inte va med de 2 sista dagarna så då var vi bara 2. 

Första gången jag faktiskt var i Danmark, Köpenhamn verkar vara en fin stad. Det lilla jag har hunnit sett tycker jag har varit otroligt mysigt. Något jag direkt reagera på är hur mycket folk cyklar. Alla tar med sig sin cykel överallt, på tågen är det speciella cykelvagnar där man får ha med sig sin cykel. Som jah förstod fick man "rabatt" på tågbiljetten om man hade cykel. Va tydligen Danmarks sätt att minska biltrafiken i stan och för att de va så få parkeringar i stan. Tycker de var smart, men aldrig sett så mycket cyklar förr. 

Aja, nu är det bara provet kvar tills jag faktiskt är CHEK Exercise Coach. Hur coolt är inte det!? 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback