CHEK Exercise Coach

Hejsan! 

I förrgår gjorde jag något lite galet för mig men också väldigt spännande. Jag anmälde mig till CHEK Exercise Coach som är i Danmark i höst. Dettta är ännu ett steg i min utbildning och jag ser verkligen fram emot dessa dagar. Jag har ju vart lite mojig när det gäller kurser på engelska eftersom jag tycker jag är så dålig på det. Men det gick väldigt bra sist när jag var på HLC1 förutom att man blir så himla trött. Så det ska nog gå bra. 
 
Igår beställde jag hem korrespondens kurserna som jag måste göra ochfå rättade innan jag an åka till Köpenhamn i höst så nu är det dags att börja plugga ordentligt igen. Spännande och roligt men samtidigt lite tufft, men det här grejer jag det vet jag! 
 
För er som vill veta mer om CHEK och vad det är för utbildning jag ska gå, gå in på www.chekeurope.com och läs mer. 
 
 
Ha en toppen kväll! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback