Känsla

Ni vet känslan när man känner sig så jäkla bra, ja precis just den känslan.

Den känslan fick jag kl. 9.15 idag, pratade med en klient jag har som jag har hjälpt som har diskbråck och samtidigt har personen haft kontakt med läkare och blivit slussad till sjukgymnast. Sjukgymnasten ville kolla på vilka övningar jag hade gett honom och när hon/han har kollat på dem konstaterar hon/han att jag förmodligen har mer koll på diskbråcket än hon/han har. 

Just då får jag den där känslan, känslan av att vara så jäkla bra. Just den känslan! 

Kommentarer
Postat av: Tessi

Det är för att du är så jäkla bra! Helt fantastisk! <3

2015-01-24 @ 15:51:35
Postat av: Cykelfröken

Kan bero på att du är så JÄKLA bra :-)

2015-01-24 @ 16:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback