På väg!

Hejsan!

Som ni vet så är det kettlebell SM 4:de oktober vår klubb är värdklubben så SM sker på hemma plan, riktigt roligt! 

 Så för alla er som vill se alla grymma lyftare och heja fram så många som möjligt från Duderö IF till pall platser är välkomna till Frösåkershallen i Östhammar tävling start från 11.30 men för att få veta regler och lite allmän information va där till 11.00. 4:de oktober alltså! 

Jag har ju jobbat ganska hårt på gymmet det senaste halvåret och lite sämre på kondition och kettlebells, men det har vart en taktik. Dock inte konditionsbiten den har jag bara slarvat med, fyfyfy! 

Det här betyder att en viktuppgång har skett, bra och dåligt. Bra för att jag lagt på mig mer muskler, dåligt för att nu är det kris till rätt viktklass till SM. Men idag blev jag lite lycklig, nu år det bara 2,5kg kvar till rätt viktklass och 3,5 vecka kvar till tävling. Så det här går! 

Anledning till att jag inte viktfälla i den viktklasserna jag är nu, är för att då måste jag tävla mot en klubbkamrat som ska tävla på samma klotvikt som mig oxå och det känns lite tråkigt, vill ju hellre att båda får så bra placering som möjligt i olika viktklasserna. 

Omatchande strumpor idag oxå, sover hellre lite extra än att leta strumpor. 

Tack för mig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback