Morgonstäd innan eftermiddag/kvällsjobb

Godförmiddag kära läsare! 

Min morgon har börjat med en brakfrukost som för det mesta, ÄLSKAR frukost. Skulle allvarligt talat kunna äta frukost mat till alla måltider utan problem. 

Det har sett ut som en tromb har gått genom lägenheten de senaste dagarna och det har verkligen varit kaos och behov av städning. Så efter frukosten satte jag igång, nu är jag klar och ordningen är återställd. Så gått det går i en lite för liten lägenhet. Min käre sambo börjar bli lite less på att typ 1/3 av vårt vardagsrum numera ser ut som en träningslokal + mitt "kontor". 




Jag förstår inte alls vad han menar... 

Ha en bra dag! 

Kommentarer
Postat av: Eva

Har inte alla fullt med träningsredskap i vardagsrummet????

Svar: Har hört att det inte är så... :(
stayfitwithfanny.blogg.se

2014-09-06 @ 14:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback