Lediga dagar

Hej!
 
Varit "ledig" idag vilket har innebärt att ringa folk och boka tider, bokföra, skriva proram, mejla massor, tvätta, städa, plugga och snart även träna. Så jag kallar inte dessa dagar lediga dagar längre utan jag kallar dem jobba hemifrån dagar för jag är inte ett dugg ledig, även fast jag är hemma och inte har några kunder eller gruppträningar inbokade så är jag inte ledig. 
 
Fick ett mejl här om dagen som sa att jag var antagen till en distans kurs, var tvungen att svara senaste 2 dagar efter att mejlet anlänt. Det är en liten kurs och endast på halvtid och helt nätbaserad. Så jag vägde det fram och tillbaka sen bestämde jag mig dagen efter att jo jag gör den, det kan va nyttigt. Nu pluggar jag dessutom också. Blev antagen i efterhand för stod på reservlistan så jag ligger lite efter nu så måste få tag på läroboken som man ska ha och sätta igång direkt så idag har jag faktiskt lyssnat på en föreläsning, intressant. Kursen heter "kropp:stress,näring och hälsa" och handlar ganka mycket om stresshantering och hur stress påvärkar oss. Något jag tycker är mycket intressant. 
 
Nu byta om och ge mig upp till gymmet! 
 
Ha en bra kväll 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cykelfröken

Stresshantering... perfekt för dig i din yrkesroll

2014-09-20 @ 15:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback