22kg kettlebell, 55,3kg Fanny

Hej! 

Igårkväll efter gruppträningspasset jag höll så var det min tur att leka med kloten. Jag skulle köra intervaller med 22:an och det var med skräckblandad förtjusning. Bara lyft 22:an enstaka gånger och aldrig under längre tid. Men det ska väl va en första gång för allt! 

Värmde upp ordentligt och taggade till. Skulle göra 1min intervaller med handbyte efter 30sek så korta intervaller men med högt tempo, hade 1min vila emellan intervallerna och det skulle upprepas 6 gånger. Hade tänk 10 tempo så 5reps/arm, men det kändes riktigt lätt och fint så jag slog till med 12 tempo istället så 6reps/arm. 

Kändes riktigt härligt att första passet på 22:an gick så himla bra, snacka om att en mental gräns flyttades bra långt! 

Måndag väntar 10minuter på 20:an... Resultat återstår att se. 

Ha en bra lördag, kramar! 




Kommentarer
Postat av: Eva

Stark och cool

Svar: Tack Eva, precis som du är!
stayfitwithfanny.blogg.se

2014-09-14 @ 16:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback