Ny morgonrutin

Godmorgon! 

Dåligt med bloggande förra veckan. Men var mycket jobb och fullt upp. Fick den efterlängtade leveransen från Eleiko i Tornvillan, så hantlar, hantelställ, stepbrödor och en plyobox kom äntligen. Det var son på julafton. Så vi byggde ihop alltihop på en gång och nu ser det mycket trevligt ut i studion. 

Under uppbyggnad. 


Resultat. 


Men det var inte detta det här inlägget egent,igen skulle handla om, nej det skulle handla om att jag från och med idag bestämt mig för att starta en ny morgonrutin. Jag ska gå upp minst 30 min tidigare varje morgon för att köra yoga eller qigong varje morgon. Åkte ju och körde qigong en morgon med Parrick och Gud så pigg man var resten av dagen. Så nu har jag gått upp tidigare idag och kört 30min yoga. Mycket välbehövligt, och det här ska jag fortsätta med! 



Ha en bra dag allihopa, nu frukost och programskrivning innan jobb. 
Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback