Glöm inte bort att ha roligt

Hej! 

Igår var jag otroligt omotiverad när jag tog mig till studion för att träna. Hade en riktigt seg dag, var trött och hängig. Men jag skulle träna! 

Så jag bestämde mig för att bara träna sådant som jag tycker är roligt igår. För ibland måste man påminna sig själv att träna är roligt så man vet varför man gör sådana där riktgt tunga, tuffa pass när man bara sjunker ihop till en pöl efteråt. 

Så alla ni träningsfreaks där ute, glöm inte bort att träna bara för att det är kul ibland! 

Ha en bra helg. Kramar 

Kommentarer
Postat av: Cykelfröken

Och vad var roligt kan man undra?

Svar: Just denna gång blev det en del övningar i cable crossen. Både Wood chops, reversed Wood chop och horisontala chops. Sedan även lite en armsrodd och avslutade med nedre magmuskel övningar :)
stayfitwithfanny.blogg.se

2014-10-12 @ 18:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback