Gammal, eller påläst?

Hejsan!

Igår på jobbet så pratade jag och en klient om träning och hälsa och alla samband mellan att träna och må bra. Som det ofta blir för mig svävar det iväg och jag resonerade fram olika scenarion. Helt plötsligt brister klienten ur sig "men du tänker så vuxet", en rolig kommentar tycker jag, som jag även tar som en komplimang. 

Jag kanske är en 35- åring fångad i en 20-årig kropp. Emellanåt så är det så det känns, eller så är det bara att jag är ganska så påläst på det yrket jag håller på med och kan dra lite slutsater beroende på stressnivåer, kost och träning och faktiskt hjälpa folk. 

Bara en liten filosofi på onsdagsmorgonen. 

Ha en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback