2 dagar kvar!

Hej! 

Idag är det 2 dagar kvar innan SM. Folk har frågat mig hela veckan om jag är redo, taggad, laddad och hur det kommer att gå. Jag tycker verkligen att det är jätte roligt att folk är så intresserade och puschade på alla oss lyftare. Men jag måste vara en av de tråkigaste att fråga sådana frågor för jag har inte börjat ladda, tagga till eller ställa in mig på tävling ännu. 

Självklart vet jag precis hur jag vill att det ska gå och vilket resultat jag siktar på. Jag går med inställningen att det kommer gå vägen och att jag kommer göra ett bra resultat. För mig är mitt resultat det viktigaste, givetvis vill man stå med guldmedaljen runt halsen och högst upp på prispallen, men jag vill göra det med ett resultat jag även känner att jag kan vara nöjd med. 

Min uppladdning börjar imorgon, och idag är det sista träningspasset. Jag har inte tränat kettlebells denna vecka utan jag vet att allt stämmer. Nu är det bara den mentala uppladdningen kvar, 10 riktigt jobbiga minuter väntar på lördag, men jag har bästa teamet, grym coach och en fantastisk hejaklack bakom mig som kommer puscha mig till bättre resultat än någonsin. 

Justja, vill även visa mina nya fina visitkort jag hämtade igår, mycket nöjd! Nu har jag och Patrick matchande kort och det tycker jag vi ska ha när vi är under samma tak. 







Fina! 

Ha en bra dag, kram

Kommentarer
Postat av: Cykelfröken

Snygga kort och grattis till medaljen.

2014-10-05 @ 15:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback