Vårväder

Hej och god eftermiddag/kväll! 

Så himla skönt att det riktiga vårvädret är här, har längtat ihjäl mig. Värmen från solen, alla fåglar son kvittrar, ljusare på kvällarna och mycket mer D-vitamin. Helt underbart! 

Förra veckan hände något hemskt, min dator har pajat, det som är värst är att min bokföringsprogram är där på. Så vet inte riktigt hur jag ska lösa detta. Får ringa Visma. 

Idag har det även blivit bestämt att jag och Eva/ cykelfröken/ tidigare mentor/ PT kund ska cykla 87km på Skandialoppet den 10 maj. Skönt säger jag, var väldigt nervös över 167km men när det nu blir 87km betyder det ju att vi måste cykla fortare och ha en bra tid. Hmm, jag undrar vad som är bra i cykelvärlden. Jag nöjer mig med en halv bra. Tur att jag har Eva som drar ;) 

Nu måste jag skärpa mig med mitt cyklande och verkligen ge mig ut, vilket jag egentligen har längtat efter men inte tyckt jag har haft tid med. Men nya tag nu två gånger i veckan är målet! 

Idag kom mitt nya mobilskal med min egen logga på, så jag ska sluta ta Patricks telefon på jobbet hela tiden. Sjukt nöjd! 


Vad tycker ni? 

Nu kettlebells gruppträning sedan kväller, vi hörs! 



Kommentarer
Postat av: Kusin

Tycker du borde ge mig ett sån

Svar: Vi får väl se vad du får när du fyller år ;)
stayfitwithfanny.blogg.se

2014-04-11 @ 17:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback