Tisdag och sovmorgon

God morgon! 

Ja det är en härlig morgon, idag är jag "ledig". Vilket innebär plugg dag i min värld. Ligger ett par föreläsningar efter så jag ska passa på och kolla på dem jag hinner med innan jag måste städa, laga mat, träna och hålla träning. 

Som tur är har jag en plugg dag imorgon med. Fördelen med att läsa en kurs på distans är att man kan ligga kvar i sängen och kolla på föreläsningen samtidigt som man äter frukost. Hur perfekt är inte det?  

Efter tävlingen i lördags har det blivit prat om tekniken kring mitt lyftande, jag har en liten tendens till att inte riktigt fixera på toppen, och nu har vi hittat felet så idag ska det nötas teknik och känsla på träningen. Man blir aldrig riktigt fulländad. 

Nej nu ska jag göra iordning datorn och frukost för att ladda till föreläsning, ha en bra dag alla mysiga läsare! 

Kram! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback