Sömnlös natt

Hej! 

Tidigare idag hade jag knåpat ihop ett inlägg till er kära läsare, men när jag skulle publicera det ville det sig inte, så sparade inlägget i utkast för senare uppdatering. Men icke sann icke, där låg inget inlägg kvar. Får bli ett nu istället. 

Jag brukar aldrig ha problem med att sova, men idag vill de sig bara inte, ligger bara och vrider och vänder på mig. Det gör inte saken bättre när man vet att man måste gå upp i tid och vara på alerten för att knåpa ihop 3 träningsprogram innan man sticker iväg till jobbet. 

Tänkte bara meddela att ibland förstår jag inte hur man kan älska och hata en sak så mycket samtidigt. Jag älskar träning i de allra flesta former, men igår avled mina axlar under kettlebellsträningen och idag utsatte jag mig för ett hemskt intervallpass på löpbandet. 

Hur kommer det sig att man fortsätter utsätta sig för denna plåga dagen efter igen? Måste vara för den eftertraktade kettlebell bootyn..  


Sjukt plågade axlar, smärta från helvetet. 

Godnatt gott folk, sleep tight! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback