Nyårslöften

Hej!

När jag tidigare har varit inne på nyårslöften så måste jag bara prata lite mer om det. Januari är en super månad för oss som jobbar med träning, Det bara flyger in nya kunder som behöver en liten extra knuff för att komma igång igen.

Super roligt tycker jag, får se massa nya människor som är riktigt taggade till att träna och förändra sin hälsa. Jag hoppas bara att det håller i sig.

Jag har därför haft ganska mycket att göra och ber om ursäkt för dålig uppdatering IGEN.
 
Måste även berätta lite om min nya kosthållning. Sedan jag helt slutat med gluten så mår jag och känner mig mycket bättre. Det är som att massa vätska som jag haft i kroppen har försvunnit, riktigt härlig känsla. Sockret är fortfarande min stora last och om jag fick och inte visste bättre hade jag garanterat ätit lösgodis till frukost, speciellt röda mattor, pimpim och fizzy pops. Men jag har även hållit mig borta från det, BRA JOBBAT! 
 
Nu ska jag krypa ner i soffan efter att ha haft ett cirkelfys pass med Almo  BK´s dam och herr lag. 
Tagga till yoga kl.8.00 imorgonbitti. Och nej, jag är absolut ingen morgonmänniska men kämpa på! 
 
God kväll gott folk 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback