Hemuppgift= inlämnad

God eftermiddag! 
 
Som rubriken lyder så är det så sant det bara kan bli, min hemuppgift är ÄNTLIGEN inlämnad! Planen var ju att vara klar med den för ungefär 1,5 vecka sedan, meeeen latmasken som bor i mig har skjutit upp det under en lång tid. Dock lämnade jag in den 10 dagar före sista inlämningsdag vilket jag tycker är mycket duktigt gjort (behöver inte berätta att jag har haft sedan den 7 december på mig att göra den). 
 
Känslan jag först fick när jag skickade in den var, YES, Jag är färdig, fuck vad jäkla bra jag är. Dessutom små dansade jag lite för mig själv och såg ut ungefär såhär: 
 
Sedan direkt efter jag skickat in den så böt jag snabbt känsla och jag känslan jag fick var, skit oxå jag är säkert sämst och jag har säkert missuppfattat hela skiten, tänk om jag inte blir godkänd, hoppas man får göra om isåfall. Då såg jag ut ungefär såhär: 
 
Nu får det gå som det går helt enkelt, skönt att ha den borta från sina axlar iallfall, idag återstår det att skriva 2 träningsprogram till 2 nya kunder och sedan ska jag ha ett cirkelträningspass ikväll och hinna med att träna lite själv också. Imorgon kommer även våran hyresvärd att byta kyl/frys hos oss så jag måste rensa ur dem idag, inget toppen göra direkt.
 
Yogade även imorse och det har verkligen givit mig mer energi och varit mycket mer fokuserad under dagen. Skönt! 

Dags att laga middag, hörs och ses kära läsare! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback