Tvätt och städdag

Hejsan! 

Idag är det en typiskt tvätt och städ dag hemma hos paret Bylund, Carlenuis. Men det var bara att göra det bästa av situationen och sätta igång så fort som möjligt. Så nu är jag äntligen klar och redo för att stöka ner köket igen genom att laga lite lunch.. Så himla typsikt. 

Förkylningen har börjat gett med sig och jag är 75-80% frisk skulle jag säga. Därför blir det idag en sväng till gymmet och köra ett lugn och fint pass samtidigt som jag passar på att få lite frisk luft. 

Ikväll är sista jobbar kvällen den här veckan och jag hoppas på att det kommer många på funktionella cirkelträning ikväll. 

Var bara tvungen att lägga upp den här, lite så jag känt mig de senaste dagarna. 

Ha en bra dag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback