Söndagsfix

Hej på er alla! 

Idag är det riktigt trist väder vilket gör att man känner sig lite deppig, men jag släpade mig till gymmet för att göra något vettigt och samla energi till att kolla på föreläsningarna jag har kvar tills tentan om två veckor. 

Gårdagen blev inte alls som planerat, men sånt som händer. Hade en mysig filmkväll för mig själv och kollade på nyaste hunger games som jag längtat efter så det var kul. 

Nu ska jag hem duscha och skaka liv i pojkvännen för att åka och veckohandla mat. 

Ha en trevlig dag. 

Stretching är kul... Eller hur Eva? :) 


Kommentarer
Postat av: Fröken Eva

Hm.... du ser glad ut men så där ser inte jag ut när jag stretchar.

2014-02-03 @ 07:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback